Ребрендинг цементних заводів CRH в Україні пов’язаний зі зміною глобальної структури брендингу підприємств CRH - перехід CRH від бренду холдингової компанії до глобального корпоративного бренду. Згідно цієї структури, всі виробничі підприємства Групи здійснюють свою діяльність під власними локальними брендами, а свою приналежність до CRH демонструють через допис A CRH COMPANY. Вона наочно відображає одну з ключових цінностей Групи – працюємо локально, але діємо як єдина компанія.
«Для нашої компанії це історичний момент – ми вступаємо на шлях створення сильного національного бренду із власною українською спадщиною, - зазначає Фредерік Обе, керуючий компаніями CRH в Україні. - Для нас це не лише зміна назви та логотипу. Працюючи над новим брендом наших цементних заводів, ми визначили нашу місію в Україні - разом із партнерами ми закладаємо надійний фундамент сталого розвитку України. Водночас, залишаючись у складі CRH, ми й надалі у своїй діяльності дотримуємося принципів сталого розвитку з фокусом на наші пріоритетні напрямки - охорона праці й безпека, захист довкілля, працівники, ділова етика та підтримка місцевих громад.»
22 листопада відбулася офіційна презентація нового бренду працівникам заводів та комунікація стейкхолдерам. Підприємства вже почали використовувати новий логотип на документах, протягом наступних кількох місяців на заводах замінять усі вивіски, а з січня 2022 року цемент фасуватимуть у мішки під новим брендом CEMARK.